msxmsx Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 1. båda :gitarr: 2.kanske :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 yoshi vad f*n har hänt me avtaren? den e ju helt blå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Håll er till ämnet är ni snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 e du tillbaka din franske lombax? hehe..skojja bar hur mycket e kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Till gruppforum 1 är det ca 300 poäng kvar! :D Till gruppforum 2, som vi helst vill ha, är det ca 13000 poäng kvar! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 man får offra lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Vad menar du??? :blink: Skall du skära av dig armen och offra den eller... Redigerat 29 Juni 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 HAHAHAHA!!!!!!! :lol: nä, jag menade att jag ska offra lite av mina poäng!! det var kul sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Hoppas att det är många som vill vara med! Denna klubben lär ju kanske inte bli så jätte populär (missförstå mig inte) efter som att det tyvärr inte är så jatte många som känner till Ratchet and Clank! Efter som att vi måste köpa fler medlemmar också så de 5 som skänker mest får bli de första medlemmarna! Redigerat 30 Juni 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jo du har rätt jag flabba ihjäl mig när du sa det om armen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag kan velle ta och vara med. Har inga erfarenheter vad gäller klubbmedlemskap men jag hoppas det inte är alltför komplicerat ;) Som du ser ligger jag "lite" back på poäng just nu så vi får avvakta och se hur det går men räkna in mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jo du har rätt jag flabba ihjäl mig när du sa det om armen... Nämen max99! Om du skratta ihjäl dig så får väl jag se till att det blir en ordentlig begravning! Och så får jag sköta forumet själv! :cry: Nä, jag skoja! :lol: Du Cheatorx, det är inte alls svårt att vara medlem, det är nog svårare att sköta forumet! Klockan tickar och vi närmar oss sakta vårt mål med poängen! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.