Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Jag har tängt göra en klubb som heter SK Sport och jag tängte spara till ett gruppforum men har inte så mycket poäng och undrar om ni vill vara med? Redigerat 12 Juni 2004 av Diddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 nej tack.........sorry...men jag älskar sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag skulle va gärna med!men det skulle bara handla om sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Zyber gör det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jag är gärna med, men vill inte skänka poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jak kan tänka mig att vara med, på ett vilkor, ka´jag skall bli modd. ´Jag har lite poäng, som jag kan skänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jaja men det kommer ta ett tag att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Zyber är också om sport men jag e med.Poäng kommer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Zyber är också om sport men jag e med.Poäng kommer nu Vad bra att du e med Yoshi^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag har tängt göra en klubb som heter SK Sport och jag tängte spara till ett gruppforum men har inte så mycket poäng och undrar om ni vill vara med? Jag är gärna med! Men jag kan inte skämka några poäng för jag har ju en R&C klubb att köpa gruppforum till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Om det inte kommer fler bidrag med poäng så får jag stänga klubben.Chaos du ska sicka poängen!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 hur mycket skall jag skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.