Trasheye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 är den bra....min morsa vill så gärna se den .så är den så jätte bra.....så jag vet omjag ska följa med och se den eller inte.......hatar tråkiga filmer=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 skit bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 kanske ska se den om den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 hur ska du veta om den e bra om du inte har sett den? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag tycker att du bprde se den, dden är jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 tycker den e ganska kass såg den på skolan inna n den hade kommit på bio min lärare laddade ned den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tycker att den är as bra, men ett problem är att den på nåt sett skiljer sig från de andra filmerna och det är lite synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Tycker den var mycket bra. Gillar den nye regissören (mexikansk va han väl?). Blev en ny stil liksom, lite mer "weird". Visst, Chris Columbus version var ju mysig o så, men det blir liksom lite mer fart i denna. Gillade dock inte vissa delar av musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vid slutet blev jag lite besviken! Då kommer åskviggen fram men den ska komma någonstans i mitten! Jaja annars så älskade jag den filmen. Bättre än dom andra. Sirius Black var bara för bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner. är 4 getingar från expressen dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vid slutet blev jag lite besviken! Då kommer åskviggen fram men den ska komma någonstans i mitten! Jaja annars så älskade jag den filmen. Bättre än dom andra. Sirius Black var bara för bäst :D Jag trodde att det skulle vara mycket mer med åskviggen men det var ju bara nån ynka scen! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.