Skywalker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Men hur kunde dom ha den skådespelaren som Lupin?! Han brukar ju annars spela elaka "sluskar" i dom filmer han har varit med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 min kompis säger att den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 skit bra film. Håller med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (ps2_boy @ 14/06-2004 10:19:14) Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner. den har fått bra recensioner det jag har sett!!!! Inte från alla, aftonbladet gav den 2/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) Ja tycker den e aldelles för kort, och så va den lite förstörd gillade inte blacksutseende Ehm...det var den längsta Harry Potter filmen de någonsin skapat...Jag tror det var så Daniel Radcliffe sa det! Daniel Radcliffe spelar Harry Potter Emma Watson spelar Hermione Granger Rupert Grint spelar Ronald Weasley Tom Felton spelar Draco Malfoy Redigerat 17 Juni 2004 av Obi-Wan Kenobii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Ja tycker den e aldelles för kort, och så va den lite förstördgillade inte blacksutseende Ehm...det var den längsta Harry Potter filmen de någonsin skapat...Jag tror det var så Daniel Radcliffe sa det! Daniel Radcliffe spelar Harry Potter Emma Watson spelar Hermione Granger Rupert Grint spelar Ronald Weasley Tom Felton spelar Draco Malfoy ettan och tvåan är ca 10min längre än trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Treans bok är i mina ögon den bästa boken av alla (Femman är också mycket mycket bra), så jag och min familj skall se den... kan kanppt vänta ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Undrar hur Moddy ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Hoppas att han inte blir lika misslyckad som Sirius, jag hade förväntat mig mer än en halvkort skrattande dåre.. :rambo: Men jag tycker ändå trean var bäst.. :student: Jag tycker att tvåan var den bästa. Trean var för kort.Dom hade typ hoppat över halva boken.Och så ger hermione malfoy ett slag mitt på näsan istället för en örfil som det står i boken. Jag blev mycket missnöjd när jag såg filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Men bra var den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det märktes nästan inte att den hade varit en bok innan. boken e MYCKET bättre men av filmerna så är trean bäst (men inte så bra :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 ska snart se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.