Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Hej jag var med i EN SSBM tävling i Toysraus inte så stor tävling fast dem som kom 1:a vann en COLOSSEUM pack 2:a en Ruby&Sapphire Box 3:Ruby&Sapphire + Magma och Aqua packet pokemon kort 4:Minneskort 251 jag kom 3:a det var jätte kul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Var det en svår tävling? Vilken gubbe var du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jag var med i en liknande sak på game om man vann fick man välja ett spel.man skulle köra ned för en backe så snabbt som möjligt på ett snowboard spel jag kom två hundradelar ifrån 1:an! :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Vet ni om det kommer en ny tävling? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Isåfall ska jag vara med jag krossar ju på ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) Isåfall ska jag vara med jag krossar ju på ssbmDå kommer det bli stenhårda kamper... Har ju haft det i 2 år nu.... Men du kanske sitter och spelar det varje dag..... Jag kommer att ställa upp om det blir en till tävling på SSBM. Förr var det en annan tävling... Men då spelade man Zelda: The Wind Waker, så det var inte jag med på.. Jag vet ju ingenting om det. Redigerat 14 Juni 2004 av Jonte The Winner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Alla SSBM tävlingar ska jag va med på :D då ska jag krossa er med fox.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag kneker alla er med kurby :kung: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag kneker alla er med kurby :kung: :rambo: Ha, då tar jag dig.... Du heter falco. Borde inte du vara best med han??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Men då , fatta. Jag vinner över er lätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :lol: :lol: :lol: nae .. ja eager er alla :P .. med min lilla mini young Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :P hah jag knäcker er med falco :P men tänk om man inte för va dom nya gubbarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg