Hoppa till innehåll

Ssbm Tävling


Gäst Donald Duck

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är det inte bättre om ni gör upp på spelet i stället för i forumet.

Ps. är bäst p¨å Pikachu. Klarar inte 3 lv.9 mot mig, men 2 klarar jag. Då slaktar jag motståndarna :evil: .

Det här är ju GC forumet det är meningen att man ska snacka GC
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:33:29)
(Fox^ @ 15/06-2004 20:24:50)

Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer?

Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D

Utspelar sig tävlingen i alla Toysrus-affärer? :gitarr:

Fråga Donald Duck ! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Fox^ @ 16/06-2004 12:02:41)
(Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:33:29)
(Fox^ @ 15/06-2004 20:24:50)

Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer?

Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D

Utspelar sig tävlingen i alla Toysrus-affärer? :gitarr:

Fråga Donald Duck ! ;)

Men om den gör det så är det ju bara att åka till Borlänge för min del. För där var ju förra tävlingen. Men jag vet inte om det var en tävling i Super Smash Bros Melee.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

nintendo tävlingen i burlöv (kval till nintendo-sm var jätteroligt man spelade zelda tww på en boat curse och soul calibur 4 stycken alla mot all jag kom 3:a alla andra var vusna som kom före.

 

jag ska ställa upp i nästa tävling.

 

jag tror metrid prime 2 kommer var én av grenarna för det finns multiplayer på metroip prime vad jag har hört (sett)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nintendo tävlingen i burlöv (kval till nintendo-sm var jätteroligt man spelade zelda tww på en boat curse och soul calibur 4 stycken alla mot all jag kom 3:a alla andra var vusna som kom före.

 

jag ska ställa upp i nästa tävling.

 

jag tror metrid prime 2 kommer var én av grenarna för det finns multiplayer på metroip prime vad jag har hört (sett)

Så var det när jag var i Borlänge också. De spelade Zelda: The Wind Waker och något man l körde på vattnet med. Jag som hoppades på Super Smash Bros Melee.. Det var därför jag åkte dit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...