derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Det man åkte på vattnet på var det Wave Race : Blue Storm ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Det man åkte på vattnet på var det Wave Race : Blue Storm ? Ne men ska skulle åka båt på Wind Waker. Själv vill jag också va med i en sådan tävling fast jag har bara lånat spelet av en kompis men jag är bra med Ganondorf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 JAg ska va med i Nintendo SM! Jag kommer äga er alla med Roy eller Bowser! hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 När är SM:et ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 När är SM:et ? det är typ vid jul har jag för mig förra va iaf men det va snö kvar då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 OK , tack *längtar tills jul* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag tar inte 3 st lvl 9 mot mig men det beror på gubben också! Jag kör alltid med Mario han e inte så stark det är därför han inte tar 3 st lvl 9 men han är mycket bättre mot 1 VS 1 matcher! Det beror också med vilken gubbe man är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Fox e bäst på 1V1 matcher, Samus är bäst på 1-2-3-4 matcher! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det e 1 exempel! Ganondorf är också bra mot flera spelare! Men det är inte många som tar mig med Mario det säger jag bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det e 1 exempel! Ganondorf är också bra mot flera spelare! Men det är inte många som tar mig med Mario det säger jag bara! Vet ni vad som är mest störande??Jag är ijämt en snabb fighter.. Jag är bra på allting på spelet, men problemet är att man håller på att leka ut en annan på typ 250%, men då kommer någon annan och bara gör en liten klen attack... Ganondorf är ett ganska brra exempel på fegheten. Han blir lätt slagen, men han har väldigt stacka attacker, så om någon typ skadat någon till 60%, så blir det väldigt lätt för Ganondorf. Ganondorf slår mindre än vad han blir skadad. Mario är faktiskt bra... Riktigt grymm alltså. Han är en av de få gubbarna som kan göra vägghopp... Link är en riktig bra fighter, men han springer inte så fort.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag skulle gärna va med i den där tävlingen jag e ganska bra jag klår tre datorer level 9 på lag mót mig med Ice Climbers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Ice Climbers? e d dina favoriter?Själv tycker jag de är sämst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg