Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag tar tre level nio på lag mot mig med young link så passa er Jonte:Jag spelar minst en halvtimme varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) Är det inte bättre om ni gör upp på spelet i stället för i forumet. Ps. är bäst p¨å Pikachu. Klarar inte 3 lv.9 mot mig, men 2 klarar jag. Då slaktar jag motståndarna :evil: . Redigerat 15 Juni 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Är det inte bättre om ni gör upp på spelet i stället för i forumet. Ps. är bäst p¨å Pikachu. Klarar inte 3 lv.9 mot mig, men 2 klarar jag. Då slaktar jag motståndarna :evil: . Det här är ju GC forumet det är meningen att man ska snacka GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Är supr smash bros melee inte Gc då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer? Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Fox^ @ 15/06-2004 20:24:50) Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer? Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D Utspelar sig tävlingen i alla Toysrus-affärer? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:33:29) (Fox^ @ 15/06-2004 20:24:50) Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer? Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D Utspelar sig tävlingen i alla Toysrus-affärer? :gitarr: Fråga Donald Duck ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Fox^ @ 16/06-2004 12:02:41) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:33:29) (Fox^ @ 15/06-2004 20:24:50) Förlåt att jag avbryter er lilla komentar men vet ni när en ny sån tävling kommer? Fråga Toysrus som förra tävlingen i :D Utspelar sig tävlingen i alla Toysrus-affärer? :gitarr: Fråga Donald Duck ! ;) Men om den gör det så är det ju bara att åka till Borlänge för min del. För där var ju förra tävlingen. Men jag vet inte om det var en tävling i Super Smash Bros Melee. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 nintendo tävlingen i burlöv (kval till nintendo-sm var jätteroligt man spelade zelda tww på en boat curse och soul calibur 4 stycken alla mot all jag kom 3:a alla andra var vusna som kom före. jag ska ställa upp i nästa tävling. jag tror metrid prime 2 kommer var én av grenarna för det finns multiplayer på metroip prime vad jag har hört (sett) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Ska nog ställa upp i nintendo sm... jag ska iaf komma i top 3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 nintendo tävlingen i burlöv (kval till nintendo-sm var jätteroligt man spelade zelda tww på en boat curse och soul calibur 4 stycken alla mot all jag kom 3:a alla andra var vusna som kom före. jag ska ställa upp i nästa tävling. jag tror metrid prime 2 kommer var én av grenarna för det finns multiplayer på metroip prime vad jag har hört (sett) Så var det när jag var i Borlänge också. De spelade Zelda: The Wind Waker och något man l körde på vattnet med. Jag som hoppades på Super Smash Bros Melee.. Det var därför jag åkte dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg