yoZhi Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Ice climbers suger fett, men Falco äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Roy äger allt. Jag klarar 3 data gubbar på Lv. 9 Och Handicap 9(jag har 1) Utan C-spaken på Mitt PAL SSBM(Jag har 2, men DX är mycket lättare att köra med). Min lista är: 1.Roy 2.Falco 3.Bowser 4.Pichu 5.Ice Climbers eller Kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Min lista är : 1.Fox 2.Samus 3.Falco 4.Roy 5.Zelda (om man blir Sheik :D) Jag gillar snabba gubbar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det är många som gillar gubbar med svärd! speciellt Roy gillar jag om jag ska gilla nån av dem! han har ett långt svärd som stoppar Marios attacker! (stör mig på det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 1.Ganondorf 2.Link 3.Roy 4.Falco 5.Fox Men tycker ni inte en del karaktärer borde ha andra attacker som dessa är nästan helt lika tycker jag: Roy-Marth C.Falcon-Ganondorf Samus-Mewtwo Link-Young Link Eller tycker inte ni det ? men jag tycker det iaf för dom har typ lika attacker så lite kan man ju säga att C.Falcon också måste vara min favorit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 1.Ganondorf 2.Link 3.Roy 4.Falco 5.Fox Men tycker ni inte en del karaktärer borde ha andra attacker som dessa är nästan helt lika tycker jag: Roy-Marth C.Falcon-Ganondorf Samus-Mewtwo Link-Young Link Eller tycker inte ni det ? men jag tycker det iaf för dom har typ lika attacker så lite kan man ju säga att C.Falcon också måste vara min favorit Du glömdeFox-Falco Fast man gör ju så för , tex C.Falcon är snabb, Ganondorf är slö , fox är snabb , falco är slö osv osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 1.Bowser! 2.Roy 3.Marth Bowser är rätt slö men ha har starka attacker och flyger inte lätt ut ur arenan. Väldigt bra på Sudden death. Roy är sådär snabb med stara attacker. Marth är snabb men inte så jäätte starka attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 1 Link 2 dr mario 3 game and watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 1.Fox-Han jag är bäst med. 2.Ness-Han e jag ganska bra med, men inte bäst. 3.Link- E ganska bra, men knappast fulländad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 falco the one and only! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Min förklaring: Roy: Bra Smash, B och Counter attacker. Och bra rörelse. Falco: Ganska snabba attacker men själv slö. Bowser: Stark men slö. Pichu: Om man laddar B+</> attacken fullt och träffar är han super stark han skadar sig själv i attackerna. Ice Climbers: Bra sammarbete mellan Nana och Popo. Kirby: Bra kopiering förmåga Redigerat 27 Juni 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Var det en svår tävling? Vilken gubbe var du?jag var PIKACHU fuskade gjorde hela tiden åskstött sen andra åmgång tog jag MEWTWO sen så kom jag till semi final 1 så tog jag capten falcon B) ' ni alla mot mig jag krossar er med PIKACHu eller capten falcon gillar när han gör den dära falcen Redigerat 27 Juni 2004 av Donald Duck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg