Tzotodile Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Och jag knäcker dig med Roy Zora är minn vän så jag har spelat med honom <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag har mycket svårt att tro att någon ens skulle komma i närheten av att slå mej när jag har Luigi. Ni är nog för korkade för att förstå hur bra jag faktiskt är - jag klarar allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Klara att få ut mer än 500 Cruel Melee gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Men :bah: vad ni bråkar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag slår vad om att alla in kan slå mig på ssbm nu men förut hade jag tagit dom flesta med en utmaning haha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag slår vad om att jag INTE kan´vinna mot allihop, men jag är ganska bra ändå. Men bara en fråga. Har nån av er klarat event match 50? Den har jag aldrig klarat. Mitt rekord är att ha slagit ut en hand och den andra handen BARA hadde 24% liv kvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag gjorde ett test om vem som var best av fyra gubbar. tstet gick bla ut på att: Dom skulle köra en turnerin mot varandra dom skulle köra home run contest mot varandra jag fick köra med alla gubbarna i fyra matcher (en gubbe per match) bäst poäng i adventure och classic och vinnaren va: 1.Luigi 2.fox 3.roy och sist och minst 4.mewtwo annars tycker jag om samus och kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vadå van alla :blink: mina favoriter e kirby och zelda(men inte sheck eller hur nu hon stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 ni snackar om 3 level 9 gubbar i lag testa att köra lightning melee mot tre gubbar på level nio i lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det var ju lät :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag klassar alla för jag har 288 trofeer det ena som faddas är celedi och den gubben i pinik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag har alla :lol: haha ha ha haa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg