finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) jag vill vara med!..... Hur mycket ska jag börja att betala?..... men asså nu kostar det minst 50p att vara med! men är det nån som vill vara mod men den måste ju vara berred på att bidra med mycke poäng! Nja, vi kör till med 100poäng för att vara medlem, men ska ni vara Mod får ni bidra minst 1000poäng. :kung: Tävling: Den som bidrar med mest poäng blir Moderator (troligen den enda), vilket är en stor ära i en Nintendo-klubb. Ni kan se listan över bidragande och poängen i min press. Redigerat 14 Juni 2004 av finaly_man Citera
Gäst max99 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 jag vill vara med!! ger er alla mina poäng och mer när jag får!!! men bara 500 för jag sparar till min och ratchets clubb!! Citera
XabeR Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 än så länge som det verkar kommer link64 bli mod för han har bidragit med 500p! Citera
finaly_man Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) Här har vi en banner vi kanske ska ha, gjord av mej för minuten sedan: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/nintendobanner.png http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...tendobanner.png Redigerat 15 Juni 2004 av finaly_man Citera
XabeR Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 den vart as snygg! bra gjort men är det bara tre stycken som är med? Citera
KazeN Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) behöver man bara bidra med 100p för att få vara med? isf är jag med! jag älskar nintendo. Redigerat 15 Juni 2004 av KazeN^ Citera
XabeR Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 ok du skickar poängen till finaly_man men om du bidrar med mer poäng än dom andra har gjort när vi köpt allt blir du mod!du ser vilka och hur mycke dom har bidragit med i finalys signatur och press! Citera
XabeR Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 allt som en mod kan förutom att ge varningar! Citera
KazeN Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 okej, men det är väl bara att fråga en mod om han kan göra en omröstning om det då antar jag.. (i gruppforumet alltså) låsa trådar e bara jobbigt =D kan jag skicka 100p till finaly_man nu då? Citera
finaly_man Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2004 Moderator: Låser/Öppnar ämnen, skriver viktiga meddelanden osv. Gruppledare: Står vid alla inlägg att man är det. Göra omröstningar. Den personen som skapar gruppen blir gruppledare och kan förrutom det som står, ta in folk eller kasta ut från gruppen. Citerat mejl av admin till mej. Där står allt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.