Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

jag vill vara med!..... Hur mycket ska jag börja att betala?.....

men asså nu kostar det minst 50p att vara med!

men är det nån som vill vara mod men den måste ju vara berred på att bidra med mycke poäng!

Nja, vi kör till med 100poäng för att vara medlem, men ska ni vara Mod får ni bidra minst 1000poäng. :kung:

Tävling: Den som bidrar med mest poäng blir Moderator (troligen den enda), vilket är en stor ära i en Nintendo-klubb. Ni kan se listan över bidragande och poängen i min press.

Redigerat av finaly_man
  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst max99
Skrivet

jag vill vara med!!

ger er alla mina poäng och mer när jag får!!!

men bara 500 för jag sparar till min och ratchets clubb!!

Skrivet (redigerat)

behöver man bara bidra med 100p för att få vara med? isf är jag med! jag älskar nintendo.

Redigerat av KazeN^
Skrivet

ok du skickar poängen till finaly_man men om du bidrar med mer poäng än dom andra har gjort när vi köpt allt blir du mod!du ser vilka och hur mycke dom har bidragit med i finalys signatur och press!

Skrivet

okej, men det är väl bara att fråga en mod om han kan göra en omröstning om det då antar jag.. (i gruppforumet alltså) låsa trådar e bara jobbigt =D kan jag skicka 100p till finaly_man nu då?

Skrivet
Moderator: Låser/Öppnar ämnen, skriver viktiga meddelanden osv.

Gruppledare: Står vid alla inlägg att man är det. Göra omröstningar.

Den personen som skapar gruppen blir gruppledare och kan förrutom det som står, ta in folk eller kasta ut från gruppen.

Citerat mejl av admin till mej.

Där står allt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...