Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Hej! Den här tråden kanske är bra... Jag hade tänkt att göra en SWG tråd om detta: • Var kan man hitta denna karaktär/trainer • Hur får jag en Droid • Vart/hur kan jag få en Speeder-Bike/Swoop/Landspeeder • Hur kan jag bli en Jedi • Vem vill ha ett föremål eller ett hus • Vem vill hänga mig på en upptäksfärd Osv... Skriv i denna tråd om ni vil fråga nåt... PS. Jag har fått Star Wars Galaxies! Info om min karaktär: Namn: Yazan Yaz Är på just nu: Tatooine, Jabbas Palace Fordon: Speeder-Bike Server: Bria Jag har flera karaktärer på olika Servers...PM:a mig om ni vill nåt... Redigerat 13 Juni 2004 av Obi-Wan Kenobii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Hehe..du har kommigt en bra bit..Hade du en AT-ST? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.