Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad ska jagKöpa jag har tänkt köpa Gameboy Advance men ändå så har man nog mer nytta av ett Gamecube ni får hjälpa mig och säga vad ni tycker :)

Skrivet

Hmm.... Vill du ha en bärbar eller en konsoll som är hemma på rummet?.... Vilka spel vill du mest ha?.... Jag kan inte sägfa vad du ska köpa.... Det får du bestämma själv.... För jag kan inte veta ifall du vill ha en bärbar eller en icke bärbar konsoll....

Skrivet

jag håller med Link64

Mmm, jag me. Sitter du helst i soffan och spelar eller i bilen och på landet där du inte har ström??? (bara exempel. Ni kanske inte ens har landställe)
Gäst Donald Duck
Skrivet

GameBoy advance kan du spela i tåget i bilen om du är hos kompis eller gäster eller om du har tråkit.men om du gillar och sitta i soffan och spela så ta GC fast helst GBA.

Skrivet

Det blev svårt val, Gc har ju game boy player som man kan köpa och spela gba spel på tv. Fast det är inte så bra bild, Jag vet inte, gö som dom andra tycker. Själv har jag Gc, gba och Gba sp så jag kan inte riktigt säga.

Skrivet

Håller med alla som tycker som link64. Vill du ha en bärbar,rolig,konsoll med liten skärm eller icke bärbar,rolig,konsoll med stor skärm? Vad för sorts spel gillar du?

Skrivet

Håller med alla som tycker som link64. Vill du ha en bärbar,rolig,konsoll med liten skärm eller icke bärbar,rolig,konsoll med stor skärm? Vad för sorts spel gillar du?

Jag med ;) fast jag tycker gc e lite bättre..
  • Skapa ny...