Gäst Tobbis Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 ikonena heter sms-kul XXX (porrsida 500kr typ) kontaktannonser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Ibland då jag startar webläsaren så står det nästan alltid "Congratulations, you are the visitor nr 50'000" eller något sådant. Knäppt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Det är bara popups som ägarna på sidan lägger upp som reklam för att få pengar från det företaget dom gör reklam för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 okej allihop, så här är det om man läser tidningar om datorer så brukar det stå om sånt där man måste betala för (när man itne vill asså)gå in på www.download.com och tanka hem BPS Spyware and Adware Remover 6.0 om ni har fått sån där skit i datorn det tar bort allt skit....det finns många som försöker kapa modem bara för att känna pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Jag har hittat nå't i min dator.. Det verkar helsjukt förmodligen nåt virus om man öppnar det. Regelbrytande namn skicka pm till mig för att jag ska säga vad filen heter så ni kan radera den.. Hade inte den innan jag fick dem där konstiga programen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Jag fick virus och så fick jag en readme på skrivbordet den hette INFECTED jag har virus scan så viruset är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSims Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Har haft över 500 virus men om man har Brandvägg eller antivrus eller internet securety (vet inte hur det stavas) så kan man vara lugn har själv lite av varje! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag får också jämt massa rutor om att jag är den miljonte besökaren men stänger jämt ner dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 det hände på mig oxå när ja skulle in på fuskarna o då laddades 3 programm me sms-kul o xx* o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Varning:gå inte in på snuttis då får man xxx(ett poor Program) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Varning:gå inte in på snuttis då får man xxx(ett poor Program) Varför avslöjar du det för. Då kommer ju hälften att gå in på den sidan och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Om man är idiotisk ja,jag tipsade inte precis om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.