monkeyisland Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det hände på mig oxå när ja skulle in på fuskarna o då laddades 3 programm me sms-kul o xx* o sånt samma hände mig det dök upp en ikon med xxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Mm! j*vla idoter som gör så där! Det har hänt mig att en pop.up som det står Grattis du är vår 1000000 besökare, du har vunnit 1.00000$! Nu vet jag att detta inte är rimligt, vem vill spendera så mkt pengar på mig (hehe). Plus att det är näst intill att besökar sifrorna är korrupta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag läste att programmet SMS-kul ägs av ett företag som är modemkapare i internetworld och att man kan bli skyldig dom en miljon kr! (1.000.000kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag läste att programmet SMS-kul ägs av ett företag som är modemkapare i internetworld och att man kan bli skyldig dom en miljon kr! (1.000.000kr) Hur kan man bli skyldig dem så mycket pengar!?? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 om man trycker på den så kostar det 389kr varje gång man trycker på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Faan vad dumt!! Det är ju knäppt! Oj jag tröck fel, men håller ni inte med om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Gå in på mina nätverksplatser i din dator. Jag hitta mycket skumma filer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 de hände mig också för ett tag sen, tur att det inte hände nåt mer som att den laddade ner nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Hatar såna saker. Men om man får en räkning ska man inte betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) eller fuska . nu Redigerat 31 Januari 2004 av N3MO* [SWE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0 kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara :wink: Vad "spionerar" dem pogrammen på då?? Jag har absolut inget viktigt i min dator. fick inte skriva det.. Redigerat 1 Februari 2004 av mr.best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Lol, hackers skriver inte om chippen vid moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.