mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 har faktist ändrat nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Fuskarna.se är en P-sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nej det är det inte, man kan fixa "Bilder" till mobben där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja P-bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Ett tips ifall ni vill slippa såna skuma filer: när det kommer popupps tryck alltid på x:et uppe i hörnet tryck inte på ja eller nej. förut trodde jag att man skulle trycka på nej. Jag fick ca:170 skumma filer på datorn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Finns det något sätt som man kan hindra att man får en massa pop-up's hela tiden? Jag får en j*vla massa (ursäkta språket) porr pop-up's och när jag klickar på "nej" då kommer det fram "sparar..." Finns det någon inställning som gör att jag slipper detta?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Du får ladda ner en gammal hederlig Popup killer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Dom kan ju kolla ip adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Popup killer var hittar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 sök på dowload.com så kanske du hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det finns flera program... Ett bra är "Popup Adios" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.