Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Eller kanske att det spelas en röst när man får ett nytt meddelande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Eller kanske att det spelas en röst när man får ett nytt meddelande.. Men då måste man alltid ha ljudet på ... bättre med en lampa som kommer fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Eller att gb knappen ändrar färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jo.. Den kan ju vara grå men sen när det blir ett inlägg så får den färg som Lunar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Fast jag kollar gb:n ganska ofta så för mig spelar det ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jo.. Den kan ju vara grå men sen när det blir ett inlägg så får den färg som Lunar och sånt. som Lunar Tänk inte ens iden att likna Lunar, GB går bra (hur många sajter har inte det?) men nej,nej. Den kan lysa rött, mer än så är inte nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Men alltså att den blinkar som på Lunar och på andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag går in på den när jag kommer in på fuska. men det är bättre ifall det blinkar eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.