Skywalker Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja du ska fram och slå på honom med svärdet tills skölden går bort sen kan du skjuta på honom eller slå på honom med svärdet tills han dör sen ska du ut ur skepet utan gravitet svårt som f*n om man inte har fusk men du kan ju försöka utan om du vill (tro mig du kommer dö minst en gång) tack jag vill helst inte använda fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 007 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag behöver hjälp med den banan när man är i träsket... jag ha kommit till et sönder skjutet skepp eller nått... vad ska jag göra... hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabrielhällqvist Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 om du går åt vänster (tror jag) så ska det finnas ett ställe där det finns lite vatten om man går ner i det så finns det en liten tunnel.(när jag hittade stället så var det att jag gick bakåt och ramla i och då hittade jag det)det är j*vligt svårt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 annars är jediknightfiles.com bra men den funkar inte just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 007 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 nu ska jag möta desann och jag kommer till en spegel och sen förvinner han... vad ska jag göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabrielhällqvist Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 gå tillbaka där du såg dessan som tre gubbar sen ska du ska gå till vänster och sen åt höger så ser du en eld. det finns ett rör uppe vid taket slå sönder det så släks elden efter 3-4 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag har varvat hela spelet! :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 JAG vet några fusk antagligen så tryker man på shift+§ eller så trycker man så här § bara: DET SKA KOMMA FRAM EN LITEN FUSK RUTA DER SKA DU SKRIVA DEVMAPALL OCH TRYCKA ENTER FUSK KODER GOD:ODÖDLIG NOCLIP:SVÄVAR IGENOM VÄGAR SABERCOLOR GREEN: DET BLIR GRÖN FÄRG PÅ LASERSVÄRDET GIVE ALL:ALLA VAPEN OBS NÄR DU SKRIVER SABERCOLOR GREEN ´DÅ KAN DU SKRIVA SABERCOLR RED OCH SABERCOLOR YELLOW OCH MASSOR AV ANDRA FÄRGER DÅ BLIR LASERSVÄRDET ANDRA FÄRGER: TACK FÖR MIG HOPPAS DET BLIR TILL ANVÄNDNIG Sabercolor Red är ballast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.