XabeR Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 kazen^ om det är sidan du har på din profil så ser jag åäö på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag har ingen Logo tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 när jag satte dit en logo då funkar det men logon är väldigt ful och o passande har letat ganska länge efter en passande i bra storlek och skarp skärpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 kazen^ om det är sidan du har på din profil så ser jag åäö på den! nej det är inte den.. jag hade den bara för tillfället för jag tycker den e så bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det funkar inte att fixa en sådan som man kan se hur många som har gått in på min sida har gort som i gudien men det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Gör så här: 1. Loga in på Freewebs. 2. Klicka på Site Add-ons i menyn. 3. Klicka på Counter. Där skapar du egen räknare. Gör sedan så här för att få den på sidan: 1. Skapa/öppna sidan du vill ha räknaren på. 2. Ändra 'Paragrafen'. (New Paragraph om du vill ha den för sig själv.) 3. Klicka på knappen 123. Funkar det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det synns inte på min egen men jag kan se andra :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Har gort så förut men det funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Funkar det inte så som jag har berättat så är det något fel med Freewebs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Funkar det inte så som jag har berättat så är det något fel med Freewebs. Det funkar ju ibland.. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Freewebs är mystiskt :blink: men jag kan ju testa lite senare :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Nu funkar det inte, det funkar väl om 10 min.. :gitarr: Detta är lite jobbigt..Mysko Freewebs.. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.