Gäst Spirtual Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Tror ni att den kommer att va bra? Jag ska kanske se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Tror inte jag kommer se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Inte hört talas om den ens :zzz: Vet ni nån sajt om filmen? går den på reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jo den går på reklam... Ska lungt se den :D Och Spider Man 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag ska absolut se den! den verkar väldigt bra och blir nog ingen flopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jagkommer inte riktigt ihåg hur reklamen var. Kan inte någon skriva kort om vad som händer på trailern/reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tycker att den filmen verkar Vara asgrym! Ska se prämiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Ska oxå se den den verkar väldigt bra! kolla på www.tellusfilm.com om ni vill veta flera kommande filmer.. 400 inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ska nog se den om den får bra kretik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 De är ju regissören bakom Pirates of The Caribbean. De e ju såklart man ska se den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Den kommer nog likna det mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Ja, ungefär som den filmen fast i Europa, och så e de säkert inte lika mycke humor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.