DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Ja, Skapa en genäv av Max payne2.exe på ditt skrivbord (om du inte redan har en) Sen högerklickar du på exe filen och trycker på "egenskaper" och där uppe ser du fil namnet Max payne2.exe lägg till "-developer" efter .. testa med mellanslag och utan mellanslag kommer inte ihåg vilket. Sen i spelet trycker du på F12 eller § för att få upp consolen (där du skriver in dina "cheats") Ett urtag av några coder - All weapons, invincibility, health & ammo god - Invincibility mortal - Invincibility off c_addhealth (100) GetAllWeapons - All weapons GetInfiniteAmmo :) Citera
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Ok, Så du menar farcry då skrev jag allt det i onödan men men här kommer en beskrivning! Tryck på § för att får fram consolen § eller tab. Slå sedan in koderna Effect Code God mode god_mode_count=1 All weapons give_all_weapons=1 Ammunition give_all_ammo=1 Quick Load \load_game Quick Save \save_game Eller ladda ner Devmode från denna sida http://www.gamewinners.com/trainer.php?file=farcrycheats.zip och så addar du -Devode på genvägen "exe filen" precis som i maxpayne sen trycker du bara på dom här knapparna Effect Key Spawn point [F3] All weapons P 999 ammunition O Toggle no clipping [F4] Move to next checkpoint [F2] Save current position [F9] Load current position [F10] Toggle extra information [F11] Toggle first and third person view [F1] Toggle God mode [backspace] Increase speed [Equals] Decrease speed [Minus] Citera
MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 måste jag skriva effects förs eller? menar du vad de gör? för min kompis har det och vi kan inte få igång fusken Citera
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Ja effects är vad det gör! Ladda ner -Devmode istället och följ vad jag skrev där det har ju vart många rapporter att dom andra fusken inte funkar. Citera
MAXr Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 Ok, Så du menar farcry då skrev jag allt det i onödan men men här kommer en beskrivning! Tryck på § för att får fram consolen § eller tab. Slå sedan in koderna Effect Code God mode god_mode_count=1 All weapons give_all_weapons=1 Ammunition give_all_ammo=1 Quick Load \load_game Quick Save \save_game Eller ladda ner Devmode från denna sida http://www.gamewinners.com/trainer.php?file=farcrycheats.zip och så addar du -Devode på genvägen "exe filen" precis som i maxpayne sen trycker du bara på dom här knapparna Effect Key Spawn point [F3] All weapons P 999 ammunition O Toggle no clipping [F4] Move to next checkpoint [F2] Save current position [F9] Load current position [F10] Toggle extra information [F11] Toggle first and third person view [F1] Toggle God mode [backspace] Increase speed [Equals] Decrease speed [Minus] Men hur menar du jag lyckas inte ;) Citera
MAXr Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 :rambo: Du får förklara tydligare hur du menar. Här är genvägen som ligger på skrivbordet: "C:\Program\UBISOFT\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" Var ska jag lägga till Devmode? Det ska väl inte in ett - någonstans? För det går inte att spara med det tecknet. Hör av dig! Citera
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 Äntligen några fusk som funkar till FC! Tack Deedee! Citera
Night-Killer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Tja, Jag vill bara säga tveka INTE på att köpa Far Cry! Det är Världens bästa spel jag lovar.... men är det non är som har klarat det? jag behöver lite hjälp... jag är på näst sista uppdraget... om det är non som kan hjälpa mig så SKRIV FÖR HELVÄTE!! /////Night-Killer Citera
Bobo Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Spara era pengar o köp GTA San Andreas istället säger jag... :rolleyes: Citera
Spawn Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 jag har spelat ett Max Payne vet inte vilket men det var skit kul ända tills datarn fick Virus PGA Max Payne....!! :( men det var bara för det var Kopierat spel Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.