Offline Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 Jag ska på ett lan på måndag-onsdag och jag har bara cs på STEAM, går det att köra mot andra som inte har det? tacksam för svar innan måndag den 21.. Citera
Billytim Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 Beror på vad du kör för version. Kör du 1.6 eller 1.5? Svara på den frågan så kanske kan jag hjälpa dig. Citera
Billytim Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Skrivet 15 Juni 2004 Aha, då måste du köra ifrån Steam eller gå in på 1.6 och skriva in IP:n ni kör på. Jag är inte helt en expert på det så om jag har fel kan nån rätta mig. Citera
Offline Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2004 Vem som? Snälla, jag måste veta. Citera
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Nej det går inte !! Du måste fixa half-life och det cs som de har !! Och det går att installera 1.6 i half-life och köra det utan steam. Men du kan inte spela mot såna som har steam. Jag testade själv på ett lan !! Men dina kompisar kan ju fixa steam för 1.6 är MYCKET bättre !! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.