Gäst Andreasswf Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 tjena tänkte starta en reptil klubb dom som vill bli medlem måste bli vänn med mej så jag kan håll reda på medlemmar vi snackar reptiler i olika ämmnen ni kanske donerar lite points om ni gör det så kan vi medllemmar få ett reptil forum har jag hör ´t kuul va nån som vill vara me :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _ray_has come Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 tja jag gjorde min användare härma dig lite men vi e ju samma personer ja jag donnar snart får jag vara me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Man får inte ha 2 användare, läs reglerna. http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 har du läst reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Varför fårgar han om han får vara med om det är samma person? Jag vill inte vara med iaf <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 reptil forum? öh..NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Nej tack.. Jag är inte så intresserad av reptiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 nej jag e inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 okej okej men jag använder inte han andra lovar han var bara provisorisk för att den andra blev konstig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 okej okej men jag använder inte han andra lovar han var bara provisorisk för att den andra blev konstig :( Kan du visa en bild ? Inte för att jag blir med i forumet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Gör en Djur klubb istället för då kan ju du prata om reptiler och andra djur också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Gör en Djur klubb istället för då kan ju du prata om reptiler och andra djur också :) Mycket bättre idé :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.