Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det beror på vilka dom får möta i kvarten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Ni såg väll på Sverige-Bulgarien när Zlatan gjorde passningen till Fredrik och det blev mål såg ni hur mycket Zlatan var Offside när han fick passningen. Fick dommaren något i ögat eller? Fast Henrik Larsson vilka mål första stålmannen det är nog ett av mina snyggaste mål jag sätt. och sen Henrik med sin fot som "råkar" sticka fram! Henke är en stor spelare :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Zlatan kommer att bli större än vad Henke har varait och kommer att bli... Men just nu ÄGER HENKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 HEJA HENKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) Det va en riktigt OTROLIG match!!!!!!!! :D Henkes nick va nog dålig också! :D Redigerat 16 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det va en riktigt OTROLIG match!!!!!!!! :D Henkes nick va nog dålig också! :D Dålig ?! Den var ju skitsnygg , vilken dyknick ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 släng nicken ja den var skit snygg!!. och Zlatans iskalla pass till Ljungberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Många tror att vi tar EM-guld på grund av detta.. Det finns ju mycket bättre lag som väntar än Bulgarien.. Italien på fredag blir jämt. EM guld inte en chans, jag tycker sverige e värdelösa i fotboll, mest tur mot bulgarien, jag hejar på Frankrike och Tyskland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Xade @ 16/06-2004 16:55:32) Många tror att vi tar EM-guld på grund av detta.. Det finns ju mycket bättre lag som väntar än Bulgarien.. Italien på fredag blir jämt. EM guld inte en chans, jag tycker sverige e värdelösa i fotboll, mest tur mot bulgarien, jag hejar på Frankrike och Tyskland! Vi höjer oss mot stornationer som Argentina & Italien. Vi kan losa med 2-1 mot Albanien t.ex. men ändå spela 1-1 mot Argentina eller vinna mot andra stornationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi kommer nog till kvartsfinal iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi kommer nog till kvartsfinal iallafall! ja det är typ klart :cool: danmark borde väl sverige slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (ps2_boy @ 16/06-2004 17:55:01) Vi kommer nog till kvartsfinal iallafall! ja det är typ klart :cool: danmark borde väl sverige slå Danmark fick ju 0-0 mot Italien. Men nog ska vi ta danskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.