Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag var på ett LAN och spelade BF 1942 !! Jag ståppade in min BF 1942 CD 2 (Det går att spela med både cd1 och cd2) CD'N var inte iklämm eller nått sånt. Jag spelade ett tag, men efter några minuter hängde spelet sej och jag startade om datorn. När jag kom in i Windows XP igen startade jag upp BF. Men det kom ett konstigt ljud från cd spelaren och sen stod det att jag inte hade nån cd i !! Jag tryckte ut cd'n och fann en PULVERISERAD CD i cd spelaren !! HUR KUNDE DET HÄNDA !! JAG HAR ALDRIG TROTT ATT EN CD SPELARE LUNDE MALA SÖNDER EN CD FÖRÄN JAG SÅG DET MED MINA EGNA ÖGON !!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag vet hur detr känns (jag var med) men det var antaglifen en må som gömt 10kg smällare i din cs-spelare för att sabba(för att han inte kann spela bf pga lagg) tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ehe...det va det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 tråkigt för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 har du kontaktat dom som du köpte datorn hos? Min kompis bror råkade ut för samma sak fast för han så exploderade hela cd;n istället så d bara flög ut små bitar av skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Hur gammal dator har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det hände för min kompis med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 detta kan hända när du har en cd-spelare som kör i 52x eller mera, så blir det sånt tryck på CD-n att en enda liten spricka kan få cd-n att gå i 1000 bitar. jag anser att du borde kontakta dom du köpte datorn av, och tala med dom ang din CD, dom borde ärsätta dig enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Lyckat... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 detta kan hända när du har en cd-spelare som kör i 52x eller mera, så blir det sånt tryck på CD-n att en enda liten spricka kan få cd-n att gå i 1000 bitar. jag anser att du borde kontakta dom du köpte datorn av, och tala med dom ang din CD, dom borde ärsätta dig enligt min mening. jag skulle inte tro att butiken skulle ersätta cd:n! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 detta kan hända när du har en cd-spelare som kör i 52x eller mera, så blir det sånt tryck på CD-n att en enda liten spricka kan få cd-n att gå i 1000 bitar. jag anser att du borde kontakta dom du köpte datorn av, och tala med dom ang din CD, dom borde ärsätta dig enligt min mening. Helt Korrekt, du hade säkert fått en spricka i cdn sen "gick den i bitar" av trycket som TD sa.Gå och köp en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Dom är ju (som tur är) inte så dyra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.