mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hej skriv in om ni vill va med tillsamans ska vi stopa kränkningar på fuska.se! vi ska ha postutlämnare moderarorer som kan ta bort folk på clubben! och en webb master som ska fixa en sida om det.sivilklädda.ingen äger klubben den som gör mest är chef inte jag allså alla kan bli chefer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Öhhmm jag ser inga krängningar på sidan?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 vad snackar killen om? (fint namn han har också...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 inte jag heller?? jag har aldrig blivit kränkt... och vet nog ingebn som blir det heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag snackar om alla som blir kränkta jag har vart me om enn 40stycken!och på andra sidor finns ju det ochså!och det handlar inte bara om mobning jag kan snart öppna egen såndär forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Ditt namn kränker ju dig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Fattar typ inte vad han skriver.... uhm.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag vet en som kanske blivit lite kränkt, men inge mycket... men det behövs ingebn speciell klubb fö det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag men e inte det för myvket? vi borde ha 0 kränkningar och mobbing.den som du såg tror du inte han kommer upleva grjer annorlunda för det han kommer säkert att komma ihåg det i hela sitt liv!du har en och alla har nog uptäckt en annan sammanlagt blir det 30st.som blir kränkta och får dumma komentarer om säg per dag!så vit jag vet är det för mycket är ni med eller inte ni får i bland lite poäng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det finns en regel för att bli kränkt på sidan och jag tror det itne behövs en klubb men du väljer själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Blackwargreymon3 eller något kränkte ju goku_ssj hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag har bara blivit kränkt när det var fuskarna.nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg