Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur har ni det med datorer i er skola?? vi har ett data rum och sen 3 datorer i nästan varje klassrum... fast det e bara gamla 95or... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Ska ha det på den nya skolan,men vet inte hur många och sånt,får tyvärr inte andvända på rasterna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 inte vi heller, förut hade dem 5 datorer i korridorerna, men nån förstöde dem förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi har typ 25 bärbara på 100 elever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jo då. Det är klart att man har datorer i skolan... Finns väl typ 2 i varje klassrum, och sen så finns det en hel datorsal.... Där brukar vi få arbeta, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Vi har em hel datasal och 2 i varje klassrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Vi har massor med datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 1 data i varje klass rum men vi her 2st =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag tror vi hade ca 6-7 datorer, men på skolan jag ska börja på så finns det säkert fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ja 2 i varje klassrum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Förutom lärarnas datorerna så har vi ett datarum (med ca. 16 datorer) och 2 datorer i varja klassrum (vi har ca. 15 klassrum) men ingen utav dom datorerna överstiger 300 MHz. Men till hösten ska skolan byta ut alla datorer mot sprillans nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 (redigerat) i min förra skola så hade vi en datasal men 30 datorer vi fick spela spel där på rasterna.fast i min skola som vi går nu så har vi i mellan 6:ornas klassrum och 3-4-5 en rad men datorer och i klassrummet har vi 4 datorer dem andra 2 har typ spindelnät imälan bokhyllan alla datorer där är MAC förutom vi har 3 DELL i lärarrummet.brukar smyga in ditt med mina kompisar och jag visar hur det går till här i fuska.se :cool: :visslar: och i lektionerna brukar vi skriva dikter fakta och sånt ja Redigerat 25 Juni 2004 av Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.