Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Den e så J*vla störande..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Den låten e inte bra, han sjunger samma sak nästan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Den är bara så dålig, men ändå spelade de den på NRJ 5 gånger i timmen och alla önskade att få höra den! Ush fy tvi, jag hatar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Nic & The Family har gjort låten............Det värkar som dom har fått hjärnsläpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har nästan börjat digga den ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag vill göra den!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Den är skit dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag vill göra den!!!! Har du msn? om du har det så kan jag skicka den till dej där..men låten suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) EDIT: blev dubbelinlägg..vet ej varför.. Redigerat 14 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Den är så simpel att en apa skulle ha kunna skrivit både texten & låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag lyssnar på den nu och den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.