Karata Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ja har tänkt att köpa ett lungt spel istället för ett döda-allihopa-spel är detta värt pengarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Om Man gillar att sköta en bondgård så är det värt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det verkar faktiskt ganska trevligt, men inget spel jag skulle köpa. om du vill ha ett lungt trevligt spel så är dt nog de perfekta valet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 nån som vet om de finns nån recension på nätet om de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Gå in på www.level7.nu sen recensioner sen kanske det finnns ngn där. du kan söka oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Dont buy it.. tråkigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 det verkar lite kul bara om det inte går på tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ok, Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ok, Tack :) Om du har kört dom gamla Harvest Moon till Gameboy och PSone så kommer du gilla det här.Om du inte har kört det så har spelet lite "Sims" influenser som att man kan skaffa fru gifta sig fixa unge. Jag rekomenderar det iallafal :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 tyvärr har ja inte spelat dom innan, men ja ska nog köpa de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalleboy Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag har det det är rätt så kul.jag är på kapitell 4 ska snart gå och dö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det fick ju bara en 4 av super play :( det är ju inte bra! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg