Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Är det någon som vet om det kommer? I så fall när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) kolla på blizzard så kanske du hittar nåt om d. Redigerat 17 Juni 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Kommer det så skriv, jag är ett stort Diablo fann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det sägs att dom arbetar på det... men det kommer nog ta lång tid innan det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det sägs att dom arbetar på det... men det kommer nog ta lång tid innan det kommer.. Ja, dom tjänar ju mest på Warcraft så dom lägger nog inte ner lika mycket tid på det så det tar nog längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 det kommer säkert bli populärt snabbt så dom lär ju tjäna en hel del på det kanske kommer till jul lr nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag tror att det bara är 2-4 personer som jobbar med spelet... Sätt 100 pers på det och det blir snart klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har sett bilder på Diablo 3, dom är dock borttagna nu av nån anledning från blizzard. spelets grafik såg väldigt uppdaterad ut, inte alls som dagens Diablo 2, utan mer som riktig 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har sett bilder på Diablo 3, dom är dock borttagna nu av nån anledning från blizzard. spelets grafik såg väldigt uppdaterad ut, inte alls som dagens Diablo 2, utan mer som riktig 3D Aldrig funderat på om dom var fake? Tror att dom va det. Men inte om du såg dom på blizzards hemsida. Jag har sett många D3 fake bilder iallafall :zzz: Någon som lirar d2 på internet? är det fortfarande många som "fuskar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har sett bilder på Diablo 3, dom är dock borttagna nu av nån anledning från blizzard. spelets grafik såg väldigt uppdaterad ut, inte alls som dagens Diablo 2, utan mer som riktig 3D Jag tycker att det är ganska snyggt med D2 grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Ja, men den kan bli MYCKET bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Var det inte så att de som gjorde D2 slutade och startade eget och att de nu håller på med ett nytt spel?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.