softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Assåå min kompiis han säger att en gång när han flög med sin skarmory så mötte han en pokemon i himlen, asså på väg när han flög.Pigey.Och sen efter fighten så när han hadde landat och hans skamory skulle in i pokebollen så kom han ladrig.Hans skarmory försvann...En timme senare hade han en mew i box 1 som han har visat mig.Men Han måste ha fått mew via trade och har ljugit.......elller???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ööö...a ganska mycket=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Sånt som du skrev skulle aldrig kunna hända, om man inte hackar spelet förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 en stor lögn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Absolut, han har säkert fått Mew genom GameShark eller nått annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 aaa.. men det kan va att nån eller han själv fiflat med spelet eller bara slått eller rört med nått i kortet som sitter i så hela spelet hackades!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (redigerat) Eller så ljuger han. Det låter mest troligt(tycker jag). Redigerat 18 Juni 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Han ljuger nog ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jag tror han ljuger men det är inte helt omöjligt att han eller nån annan har hackat spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag visste det! så ful han e.... <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 när man flyger tar det typ 2-3 sekunder innan man kommer dit man ska ju ;) Pokémon försvinna,inte troligt :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg