drage Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) en fågel sa till mig att man bara kunde använda time flut en gång??? kan man då bara rena en enda pokemon???? :bah: :bah: :bah: Redigerat 27 Juni 2004 av drage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 maybe www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 fanns inte där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 kan nån svara eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 öhh... svara på vad? du skrev ju att man inte behövde skriva i den här tråden så då gör man väl inte det. och sesdan kan det vara rätt bra och veta vad du vill ha hjälp med också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 öhh... svara på vad? du skrev ju att man inte behövde skriva i den här tråden så då gör man väl inte det. och sesdan kan det vara rätt bra och veta vad du vill ha hjälp med också ;) jag skrev kan nån svara eller före jag skrev skriv inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 gå till pyrite town å träna i duel ringen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg