finaly_man Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag vill köpa Soul calibur II biligt, d.v.s här: http://www.tradera.com/auction/aid_6460639 Verkar inte gå in i mamma att jag kan få köpa det. Och hon vill inte jag ska spela mkt. När jag visade henne det, sa hon bara "Du har ju fått ett spel i födelse-dag, julklapp!..." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 om du vill ha billigt,köp ett begagnat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Hmm...i länken är det ett begangnat Soul Calibur II för ca 200:-, jag kan betala den lilla summan (väldigt billigt ju), ett nytt kostar ju minst tredubbla. Det ska jag säga te mamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 mm, men om hon inte går med på det kan du kanske köpa det ändå eller märker hon det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag tror hon märker det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Ehm.. ;P, om du drar ner på datorsittandet så kanske du får köpa spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag skulle inte kunna tänka mej att hoppa över datan för ett spel <_< Jag ska tjata =P, mina egna pengar. Komemr ju marknad till min stad, liten chans att dom säljer spel där (piratkopior skulle jag tro <_< ). Köpte en ring för äkta silver där, säljaren var as-cool. Menmen...man får väl säga snällt att man betalar, några gånger om dan, så det fastnar i morsan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Bara ett förslag ;P... men tjata på, om du så gärna vill ha det så är dt väl värt att kämpa för.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Jag hejar på dig finaly_man Tjata (kämpa) på Och jag tycker som dig finaly_man datorn är viktigare Redigerat 19 Juni 2004 av Yoshi^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag hejar på dig finaly_man Tjata (kämpa) på Och jag tycker som dig finaly_man datorn är viktigare Gäller bara att det är rätt tillfälle :lol: Typ, normal läge? Hur gör ni när ni vill ha ett spel? Yoshi^: Kalla mej FM, som så många andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg