Rullis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Det blev Harry Potter igen =/ Fick inte gå in på torja som jag skulle se :cry: :( Men nästa nu blir nog faktiskt SpideMan 2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 har inte sätt dawn än och kommer nog inte göra det för jag har ju den på datorn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vilken blir eran nästa bio film? Jag ska nog se Day After Tommorow, King Arthur och SpiderMan2 Hoppas inte moddarna tolkar detta som en § 1.13 tråd. Spiderman 2 tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 King Artuhr, Garfield, HP 3, Spiderman 2 eller kanske Farenhith 9/11 (Jag vill se Bush ur andras ögon. Gillar Bush) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ett tips: Se the butterfly effect, den är VÄLDIGT bra!! igår så såg jag Dawn of the dead och den va sådär..den va läskig i början men man vande sej, det va samma sak hela tiden och liknade resident evil väldigt mycket. men den hade mycket action i sej och på sina ställen va den rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ja ska fett se garfield the movie när den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Garfield, Spider-man 2 och Troja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Hmmm...? Det blir nog Spider Man 2 och King Arthur. Dom andra kanske jag ska se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Bio. Sist jag var där var Ondskan som jag såg gratis. Innan det var det våren 2000. 50% rabatt. Nästa film lär dröja ett tag. Redigerat 8 Juli 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carrie Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Hm..jag ska nog se på Spiderman 2..man blir fast, börjar man se ettan så måste man se hela skiten o det råkar bara vara ett stort plus på kanten att tobey mcguier som spelar spider man e skit söt =P faan va jag låter som en fjortis..fuck också =P Jag ska nog också se Van helsing och kanske honey... och gustav the movie e ett måste..hehe den verkar ju skit kul :D lööööve// carrie :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Ska se Spider-Man 2 med Nirvana freak. Kommer bli så kul :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag ska se Some kind of monster också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.