Rallypacker Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jag har en fråga om gruppforumen... Om jag köper gruppforum 1, blir jag automatsikt gruppledare på det forumet? Snälla svara ni som vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ja det blir du när du aktiverar forumet.. som du gör genom att kontakta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Varför kostar det så mycket att lägga till andvändare... det måste man ju, för det levereras ju med 0 platser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 6000 kostar mer medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Men du blir inte Moderator i forumet, vilket jag tror du syftade på... I Gruppforum 1 är det ju Moddarna och Admin som styr :P I Gruppforum 2 kan man ju lägga till fler moddar också.. Visste inte admin och vanliga Mods hjälpte till självmant i grupp-F 1. Köper man Grupp-F 2 så behöver dom inte komma in där utan att man ber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 6000 kostar mer medlemmar det är ju as mycket (tycker jag) men vill man ha det är man ju villig att betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Man lägger ihp till den summan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) jag var den enda som vann mer medlemmar ! i Gruppforum lotteriet!! Redigerat 20 Juni 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 säljer du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 nej,tror inte det ... isåfall för ganska mycke poäng....men tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hur mycket? Samlar du med någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.