Bullaregott Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 har ni hört att det var en som dog när han spelade det i flera timamr i sträck ??? det berodde nog inte på spelet eller vad tror nu?? Citera
SuS1321 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 mmm det gjorde han ju nästan jag satt och körde det i 47 timmar utan att sluta det händer inget förutom att det blir lång tråkigt Citera
Ozoon Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 det beror ju inte på spelet... utan på bristen av sömn... Citera
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 han tyckte nog om jolt... men spela i 47 timmar? han slår mitt rekord.. Citera
danne@bäst Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 ne d tror inte ja häller :D jag vill ha lite info om diablo 1 :lol: MSN: [email protected] Citera
BlueCrap Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Om han dog så beror det på att han hade kraftig sömnbrist... Citera
kkthxbye Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 visste inte att man kunde dö av sömnbrist Citera
SuS1321 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 nej man kan dö av sömn brist men det är svårt tror jag vet ingen som gjort det men man kanske ska prova och sitta uppe en vecka och ha tråkigt och kolla vad som händer Citera
Schassen Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 nej man kan dö av sömn brist men det är svårt tror jag vet ingen som gjort det men man kanske ska prova och sitta uppe en vecka och ha tråkigt och kolla vad som händer d är inte så bra att vara uppe för länge utan sömn,för en gång satt jag uppe i ett dygn för jag skulle på en undersökning på sjukhuset som krävde att jag var vaken ett helt dygn och då jag skulle åka in så hade jag frossa och jag skakade som en tok.sen då vi kom in på sjukhuset så spydde jag för jag mådde så himla dålig av att jag inte hade sovit på mer n 24 timmar. så jag säger bara en sak:försök inte vara uppe så länge som möjligt (om ni inte måste d vill säga) Citera
Ozoon Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 det var ju en japan som dog efter att ha suttit vid datorn i 86 timmar, på ett internetcafe. han skulle på toalletten, kom inte tillbaka... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.