K.K. Slayer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 de e askul att titta på effekterna på i pippifilmerna skrattar igäl mej :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag hatar Pippi.Men jag gillar Emil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tycker dom kan göra en ny långfilm med pippi och Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tycker dom kan göra en ny långfilm med pippi och Emil Det ska vara den skröpliga gamsla serien. Det är det som visar känslan i det hela. Annars förstörs saken helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det skulle vara ganska ballt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tycker att pippi är ganska så fånig men jag gillade henne när jag var liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag tyckte alltid bättre om Emil. Men Pippi tyckte jag var bra också. Jag har inte sett sedan lågstadiet. Så jag minns inte alla detaljer. Samma här det är så med umebor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 när man va 4-5-6 år då gillade man henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 ja, jag fyller 14 och som jag sagt tidigare så va det ett tag sen jag såg filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 det var kul för i tiden,men inte nu -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag tycker att pippa låten rockar fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Tommy Skratar som en Get :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.