Slumpen Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (redigerat) är det gratis att ladda ner Traniers här i fårn fuska.se? :huh: Redigerat 18 Juni 2004 av Rockmagnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ja det är det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ja, det är gratis på dom flesta sidor.. men vänta lite längre innan du skriver typ 'hallå' eller 'vet någon' eller i ditt fall 'hallå vet någon'..läs reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 han fick säkert sin varning genom det... Och jag brukar prova.. och om det inte står någonting om att det kostar pengar, gör det inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 tack jag undrade också d tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har oftast problem med att få dem att funka men jag börjar lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 det är ganska enkelt, oftast så ska man lägga in trainern i samma mapp som .exe filen finns och så ska man starta spelet igenom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 aha jag gjorde på ett annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 det är ganska enkelt, oftast så ska man lägga in trainern i samma mapp som .exe filen finns och så ska man starta spelet igenom den. Är det så med alla???? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 nä, men oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 mm..stämmer bra.OM man ska göra på ett annat sätt så står det oftast i en .nfo eller .txt fil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 oki Tack då vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.