Gäst Andreasswf Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 varför hostar min sim ? han nyser och hostar varför kan man göra nånting årt det eller? (orolig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 varför din sim hostaer och nyser kanske allergisk eller har varit ute för mycket jag vet inte men kan knappast någonting o the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 vilken har du? making magic eller? du måste ju säga vilken!! och vänta lite mer än en timme innan du skriver 'hallå'!! vänta lite mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ööh jag har house party min sim dan bara hostar och nyser varför tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har inte spelat d men han kanske är förkyld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karate_jag Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hej jag vet hur du gör för att bota hostan sluta arbeta skaffa en ande och skaffa ett husdjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 kanske sjuk min simmar har aldrig hostat eller nåt typ bara för jag skämmer bort dem hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hej jag vet hur du gör för att bota hostan sluta arbeta skaffa en ande och skaffa ett husdjur men du jag har house party hur botar man hostan då :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Få dem att må bra..låt dom se på tv, vila, PISSA när dom tjänner för det, låta dom äta när dom behöver det osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Få dem att må bra..låt dom se på tv, vila, PISSA när dom tjänner för det, låta dom äta när dom behöver det osv.. med andra ord:var human mot dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ja, men alla fattar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 minna får typ ALLTID göra vad de vill hehe är för bortskämda hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.