Hoppa till innehåll

Warcraft Iii

Gäst NightShade

Rekommendera inlägg

Gäst NightShade
Skrivet

Jag köpte WarCraft III reign of chaos det är kul och allt men lite svårt tycker jag = /

Jag klara liksom knappt av datan med fusk.Är det bara jag som e super dålig eller är det så att spelet är jäklit svårt?

Kan man inte ändra svårighets grad eller nåt?Finns det nån här som lirar genom battlenet?Det gör jag ,dock att jag suger ^^ Men det värkar svårt att bli bra på...

Har någon några bra tips till mej?Jag spelar med NightElves för tillfälett.... :visslar:

Skrivet

Jag köpte WarCraft III reign of chaos det är kul och allt men lite svårt tycker jag = /

Jag klara liksom knappt av datan med fusk.Är det bara jag som e super dålig eller är det så att spelet är jäklit svårt?

Kan man inte ändra svårighets grad eller nåt?Finns det nån här som lirar genom battlenet?Det gör jag ,dock att jag suger ^^ Men det värkar svårt att bli bra på...

Har någon några bra tips till mej?Jag spelar med NightElves för tillfälett.... :visslar:

man kan ändra svårighets grad men jag minns inte var man gjorde det.

man blir bra på spelet när man hittat en bra strategi. man kan spela defensivt eller offensivt mm

jag tyckte oxå att det var svårt i början. det är många spel innan man kommer in i dom och kan det mesta om spelet

Gäst NightShade
Skrivet

Jag van mitt första game på battlenet idag ^^ Om någon kör med NIghtElves kan ni ge mig något bra tips? =|

Gäst NightShade
Skrivet

jag tycker att du ska ta tiger rytaren som hjälte!! :kung:

Ok.Vilken spell ska jag satsa på först typ då?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...