Kanji Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Halo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 eller snarare skall Driv3r vara buggit, typ folk går i genom väggar i bland m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja.. då menar du som Gta3 de buggar på ps2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Som mitt true crime på gamecube(har sålt det nu)..... På det var det en massa buggar.... Jag hoppade igenom staket.... Gick igenom bilar.... Och sånna grejer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 väldigt irriterande eftersom man vill att spelen man köper ska vara i toppskick..;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ja, men ibland så stressar tillverkarna med att få ut spelet på marknaden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Du ska köpa Halo om du itte har det och sedan Halo 2 när det kommer ut :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det kanse är så att omväxling förnöjer! så han kan typ köpa ett sportspel nu och skjutarspel i höst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ja, men ibland så stressar tillverkarna med att få ut spelet på marknaden... Mmmm... Men dom får ju tänka på att dom inte får nåra pengar ifall de buggar för mycket... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag skulle hellre vänta på ett spel och så blir det jätte bra en att få ett spel nu och så är det mindre bra om ni förstår vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jo, jag hajar.... Jag skulle göra samma sak.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det ör nog därför många spel blir fördröjda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg