Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag har sett massa bilder med Luigi i super mario 64 kolla Här och även en annan konstig sak http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/images65.jpg 2 mario.. funkar nåt av det egentligen?.... Hela alltihop föreställer en fejkbild. Båda 2 är fejkade. Det ser man ju, och man borde dessutom fatta det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 bah! luigi! det är ju klart att ni ser at dom bara har målat över röt med grönt?!? det är ju jätte lätt att se.... och dubla mario.... falskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Och den där bilden i hörnet är Mario därför han har stor näsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 LOL,vilka dåliga bilder :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 På bilden med Mario, Luigi och yoshi ser man tydligt att Luigi är inklippt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 yoshi e också långt ifrån verklig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 kan nån låsa dena tråd? vi kommer ingen vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Bilden me Luigi är inte falsk. Om man har en gameshark så kan man knappa fusk så att man t.e.x är Luigi istället för Mario och så att man kan ha på flyg mössan hela tiden m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Dom dilderna på luigi du har sätt är nog bilder från nintendo DS (nintendos nya konsol). Det finns super mario 64 i en ny variant till nintendo DS. Redigerat 29 Juli 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 He... Mig hände det så här: Jag var utanför slottet, och så sköt jag mig Peachbilden på Tornet, Jag flög igenom och landade bakom dörrarna in! Så jag stod på en liten avsats. Jag gick ut genom dörren (som igenligen skulle vara in i slottet). Och då hamnade jag på en liten avsats Utomhus (men ändå inomhus). Det var knäppt. LOL jag vet det har hänt mej med :P super knäppt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Dom dilderna på luigi du har sätt är nog bilder från nintendo DS (nintendos nya konsol). Det finns super mario 64 i en ny variant till nintendo DS. <{POST_SNAPBACK}> Varför dra upp en gammal tråd?? ne de e inte DS för de e kom inte fören 2005 och det här e postat 2004.... läs mer info först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Sorry. Hadde så brottom att jag inte han tänka på när det var skrivet. :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg