Autobahn Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 aaaa dubbelt så bra ra :D Jag tycker iaf att du ska köpa Halo istället för 007... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Men ungefär ALLA som har Xbox har Halo så jag satsar mina slantar på att han inte behöver köpa det för att spela det. Redigerat 29 Juni 2004 av Dimmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jag tror inte han har det... han är nog en nybörjar på xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 I vilket fall som helst är han nybörjare på språk. Den Xbox-ägare som inte har Halo (dess existens kan fortfarande diskuteras) borde genast införskaffa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 ja, men man kanske inte gillar det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg