SlippinG Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 efter att ha tänkt igenom ett bra tag så har jag beslutat mig för att inte stanna kvar här. jag passar inte in och kommer nog aldrig att göra det heller. fast jag vill säga att alla här på forumet har varit så jädrans schysta. och du Admin tack för denna sida du har gjort. detta kommer förmodligen bli min sista tråd. så jag vill säga hejdå allihopa och tack för den korta fast fina tiden här på fuska. kommer sakna alla av er här på sajten och jag menar alla! många kommer nog tycka denna tråd är onödig fast hoppas att vissa iaf läser den. hejdå alla medlemmar,mods och självklart admin. ta hand om er nu. Shaq loggar ut.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Hej då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Hejdå, vi ses väl på en annan sajt Shaq! :) Vad ska du göra med poängen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 So long Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Hej då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Aufvirdensen......är inte så bra på att stava tyska.... Hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 See ya Roligt att ha dig här!!! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Cya, synd att du skulle dra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hälsa på vetja ! nån gång! ... hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Hejdå. Bye. Au Revoir. Tschüss. Adiós. αντίο. Hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Vissa drar, nya kommer... så kommer det alltid av vara, hej då och tråd låst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg