finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Kan inte fuska.se köra med ens online tid. Tänkte mej såhär: Man får 10p för att vara online 1timma. Klickar man inte på en ny länk inom fuska.se inom 10min så loggas man ur automatiskt och får inga poäng eller att man får vara online hur mkt som helst utan begränsning, men loggar man ej ur så försvinner allting. Ett kul sätt att få poäng på och fuska.se blir gör en mera beroende. Citera
Manga Master Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) tänk efter lite! man kan ju ha på sidan 1 år utan att göra nåt! sen när man kommer igen är det bara att logga ut! 10 minuters saken var bättre tycker jag!! Vissa e ju inne hela tide och kollar in sidan så att ingen bryter mot nåt och de skriver inte lika mycket för de kanske känner att det räknas som spam! Redigerat 19 Juni 2004 av Manga Master Citera
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 en fråga Vem är villig att ge alla poäng?? Citera
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Men du var inte lite korkad, admin kan ju bara skapa poängen som han vill fattar du väll! Citera
Manga Master Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Var lite "snällare" mot de NYA medlemmarna som inte känner till allt lika väl som andra som varit här längre!! Citera
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Var lite "snällare" mot de NYA medlemmarna som inte känner till allt lika väl som andra som varit här längre!! Tack manga master Jag har faktist inte varit här länge jag vet inte ens mycket om admin Citera
finaly_man Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) Jag tycker man dock ska kunna förstå att admin är admin, och har gjort allting på sajten. (Han har ju knappast SMS:at in allting <_<) Då han också ha gjort alla poängen, skulle chansa på att du är 11år, använd logiken. Kan ju tillägga att du är 2000 meldemsnummer tidigare än mej, men återgå nu till att disskutera ämnet tack! Redigerat 20 Juni 2004 av finaly_man Citera
finaly_man Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) Anmält... Som sagt återgå till ämnet. Vilka tycker detta är en bra ide då? Om nu admin kan genomföra detta? Jag tycker det låter skojigt. Redigerat 20 Juni 2004 av finaly_man Citera
Haggen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Om det är genomförbart och om det inte missbrukas tycker jag att det är en väldigt bra ide :D Citera
Gäst Golden Star Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 jag tycker att dt låter bra! Citera
finaly_man Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Om det är genomförbart och om det inte missbrukas tycker jag att det är en väldigt bra ide :D Om man kör med en såndär spärr på c1 15min missbrukas det nog inte. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.