Kanji Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Någon som kan något om Game Maker 5.0...? Jag har precis börjat coh fattar noll, kan bara göra ett stört spel med en boll som studsar runt, med hjälp av en inbyggd tutorial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Testade Game Maker först och jag fattade 0,00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Vet inte.. sorry , fast min kusin är bäst på det, han har gjort ett grymt starwars spel.. jag kunde bara göra knappar typ om man trycker vänster så går den vänster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag har gjort ett maze där man ska rädda pikachu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag huller på att göra ett pacman spel i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag har sett sidan förut men vad e sidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 www.gamemaker.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 tack!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 de e typ omöjlit att göra sepl tar typ 2 timar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Menar du allvarligt att det tar typ 2 timmar att göra spel!?!? Ojsan hoppsan, tänk om det vore så enkelt... själv har man jobbat med ett RPG i säkert 50 timmar sammanlagt... nä förresten, tror inte det räcker. 70 minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 2 timmar jag gör mina på 45 min typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 kan man får en guid om hur man gör snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.