Anders99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag kan inte fånga Latios! när jag går till där han är så flyger han bort :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Du får ju överraska honom, flyg till ställen där han inte är så kanske han kommer. Han ska ju inte vara hur lätt som helst att fånga. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders99 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Har försökt! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Försök igen! Det kan ta flera timmar innan man hittar han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders99 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag ska försöka igen då! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag ska försöka igen då! :angry: Ha tålamod för mig tog det en massa tid höll på i fler veckor + att du måste skada den tills den har lite liv helst tills den har 1 liv kvar fast det är ju bara att chansa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders99 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 okei. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 JAg mötte Latios när jag stack till Safari sonen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 okei. :rolleyes: Jag hann aldrig ta Master boll så jag har fångat atta sällsynta/legendariska med Ultra Boll så det är inte helt omöjligt som tur är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 jag fångar honom aldrig med ulta ball den bara kommer på honom och så kommer han ut och han såver och har 10 liv kvar!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findecáno Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag kan inte komma till zafarizonen. Jag hittar inte Bokeblockkase HJÄLP MIG!!!!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag fångade Latios igår jipie det är i fösta contesthuset prata med alla där inne så ska du få den utav någon hon e på vänster sida iallafall!! Men jag gjorde så här andreas93 skada honom tills han har 10 liv kvar eller nått sen tränar du upp en gloom/Vileplume/Bellosume (vet att jag stavade fel) till lvl 48 typ. Sen tar du sleep powder så att den såver sen flyr den sen nästa gång du möter den så såver den och har 10 liv. Använd då en Crobat/Golbat med Mean lock så att den itte kan rymma sen tar du en ultraball och när man ser bollen på skärmen trycker du: neråt och B och håller inne det för då blir det lättare att fånga honom!!!!!! Så gjorde iallafall jag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg