Hoppa till innehåll

Super Smash Bros Melee (sandsäcken)


larven1

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har bara lyckats fått 362 meter med Fox... Man ska skjuta så fort som möjligt så att man kommer upp runt 80%.. Sedan ska man ta brännbollsträet och slå iväg den.

Men det bästa är när sandsäcken kommer nerfallande, för då kan man få upp sandsäcken jättehögt redan från början. Jag lyckades med det med Peach... Den kom över 380 meter.. Det är bra för att vara Peach..

Men när jag menar högt från början menar jag inte att bara träffa sandsäcken. Man måste få någon träff underifrån på något sätt. Det förekommer sällan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur f*n får man långt med Captain Falcon ?! Tex när man slår med träet slår han den rakt upp i luften !?

Du slår med träet på själv säcken några gånger, så att den inte åker iväg. Sedan så avslutar du med Falcon Punch.... Man kommer över 250 meter ialla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta vilken jigglypuff eller kirby kommer inte ihåg men skada sandsäcken mycket och när det är typ 2 sekunder kvar så ska du hoppa ovanför sandsäcken och trycker ner+B eller ner+A jag vet inte vad men då somnar Jigglypuff. och om du träffat sandsäcken perfekt så flyger den 350-400 meter ungefär (det funkade för miog iallafall)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

jag fick iväg jvligt långt med ganondorf.

 

Jag gjorde två full-laddade ^A och sen när den var på väg ner så slog jag till den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(Petey Piranha @ 29/06-2004 14:27:07)

jag fick iväg jvligt långt med ganondorf.

 

Jag gjorde två full-laddade ^A och sen när den var på väg ner så slog jag till den.

Du kom väl inte över 400 meter?

Jo,Jag kom ungefär 420m
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...