Manga Master Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag har skickat 1 Recension om SSBM! Sen så skulle jag skicka om Star Fox! Så står det du får bara skicka 1 per spel! Och jag tror inte jag har skickat om det spelet! Kan ni kolla upp varför det blir så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Nu ska det förmodligen fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Nu funkar det! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag har tex skrivit en godskänd recension om Eye Toy, kan nån annan också skriva om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Japp! jag tror det! eftersom jag sett några recensioner om SSBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.