Hoppa till innehåll

Celebi

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Min kompis har fått honom på engelska versionen :angry:

Fillanderm har rätt! Man ska fånga alla Unown i bokstavs ordning,

sen skulle man få något av Prof.Elm (kanske Prof. Oak) (en attack tror jag) som man ska lära Unown A, då ska det öppnas en trappa i stora Unown gråttan i

Ruins of alp,där finns G/S bollen som man ska ge till Kurt och han kommer att öppna den, inutiden finns en nyckel som går till Ilex forest shrine.

Öppnar man det kommer Celebi :D

Redigerat av Porygon2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen skulle man få något av Prof.Elm (kanske Prof. Oak) (en attack tror jag) som man ska lära Unown A, då ska det öppnas en trappa i stora Unown gråttan i

Ruins of alp,där finns G/S bollen som man ska ge till Kurt och han kommer att öppna den, inutiden finns en nyckel som går till Ilex forest shrine.

Men det är väl de japanska pokemon crystal då??

Man kan bara fånga honom där..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Flame @ 05/07-2004 22:17:34)

Men det är väl de japanska pokemon crystal då??

Man kan bara fånga honom där..

flame har rätt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öh? Min kompis han är pokemon nörd och han har typ alla legendariska pokemon men han vill inte säga hur han får alla , han har celebi men han säger att han inte kommer ihåg hur han fick den han säger att han bara kommer ihåg början , jag vet hur man får. Det finns några spel som det funkar (behöver int e vara japanskt) men jag tror att det funkar på alla japanska spel. Det man ska göra är att man ska gå/flyga till goldenrod city sen ska man gå till pokemon centret sen (efter att ha klarat alla gym) där finns det en tjej som har blått hår och heter blue nånting sen ska man prata med henne så ska hon snacka om nån present frn framtiden och blabla sen sså får man GS bollen och efter det äre bara sticka till kurt men jag har hört att om man ger den till elm så får man celebi i 100 och mew i 1000 men det tror jag inte på och om det skulle funka skulle det nog bara göra det på den japanska versionen och om man ger bollen te kurt ska man hämta den efter en dag sen ska man till ilex forest (ligger åt vänster om azelea staden) sen ska man forsätta tills man kommer till ett ställe där man kan göra cut sen finns det nåt som heter ilex forest shrine och sen kommer celebi fram. Men jag tror att det bara funkar på några spel får min kompis har europeiska versionen och han har fångat celebi på det. Hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...